oops i did it again

Hejsan, jag har visst inte skrivit nåt riktigt inlägg här på ett tag. Jag har väl inte orkat. Vi behöver inte prata om skolan, men efter skolan så har jag iallafall varit hos Tanja. Jag har varit duktig och färgat hennes hår! Så nu är hon svarthårig igen. Jag var värsta duktig och hon vart jätte nöjd, stolt jag är nu asså (h) haha. Sen var jag med ponthus ett tag också :):) var hemma till åtta typ. Och jag har gjort det igen.. blött ner min mobil. Inte så bra, så nu får jag ha min gamla samsung. Om jag frågar "vem?" när du skickar sms så är det alltså för att jag inte har speciellt många kontakter på den här mobilen. Eller ja, dom flesta kanske men inte alla. Isåfall är det säkert bara gamla nummer.
Jag är propp mätt men ska ändå fika nu, för mamma ber så snällt.
Känner mej snäll.
Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Me

Linda! Du läser väl min blogg varje dag? =) Jag är iaf en flitig besökare på din ska du veta!



Kram kram, från kusin Anna

2009-01-19 @ 22:34:17
URL: http://annaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0