ojölfjsöldjk s

Blääää, dagarna är så tråkiga när jag måste komma hem direkt efter skolan och typ aldrig får åka på stan eller birsta, och inte heller får jag sova borta på helgerna. Och om jag ska få gå på polar svävar i luften, bara för att det har hänt att jag haft frånvaro. Seriöst, jag känner mej så himla instängd! Det är inte härligt att vara hemma längre, det känns bara som ett fängelse! Jag vill ha det som förut då jag var ute och borta typ hela tiden, då är det så himla skönt. Mamma och pappa tror att dom kommer få se en "attityd-förändrning" genom att hålla mej inspärrad. Men det blir ju bara värre, är det så svårt att förstå?! Jo, det verkar som det.
Tänk när man blir större, och får flytta hemifrån. Får ha ett eget hus att ta hand om, ta hand om sej själv och sina egna pengar. Fatta härligt. Jag längtar..!

adjööööööööööööken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0