första skoldags morgon

godmorgon
här sitter jag och har varit uppe med tuppen, klev upp klockan 6 jag. gick och duscha och sådär, och var hela påklädd och torkad i håret och sådär klockan sju. visste inte vad jag skulle göra, så jag satt mej här.
det är ju första skoldagen på 2009 idag. det känns väl lite speciellt! jag tycker faktiskt att det är roligt att vara i skolan egentligen, men det känns inte så speciellt kult just idag. nu vill jag bara ha längre lov och att det ska bli sommar, också vill jag ha skorna som jag hittade igår. det är det jag vill ha nu, inte skola och vinter. iallafall så ska jag väl ut och åka snowboard snart, har inte varit i backen en enda gång än.
skulle åka med issa hade jag tänkt, men hon har sina grejer i fjällen. så om det är nån som ska till backen kan ni ju gärna fråga mej också! fast hehe, jag är ju inte sådär bra kanske.. så ni får faktiskt ta det lite i min takt. men jag lär mej ju!
jaja,
hejdå

Kommentarer
Postat av: Kewiin

Ameen allt fuckar upp sig så vrf in te böjra om på nytt

2009-01-07 @ 12:16:25
Postat av: corneee

HAHAHAH de där får du ta själv med elin :D

2009-01-07 @ 13:28:45
URL: http://corneee.blogg.se/
Postat av: Kewiin

jag e bäst på snowboaaaaaard

2009-01-07 @ 14:33:25
Postat av: karolina

åk med mig i backen!

2009-01-07 @ 16:43:52
URL: http://karolinawesterlund.blogg.se/
Postat av: issa

vad har hänt med tegelstenarna? :(

2009-01-07 @ 17:15:33
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0