en söndag

ÅH NEJ! jag ligger efter i tidsplaneringen! jag skulle ligga i sängen för en kvart sen, men istället sitter jag här?! VA! åh nej.. hehe, jag har börjat lägga mej nio på kvällarna.. hittills har jag lyckats, en gång. sen sket det sej. det verkar inte gå så bra nu heller..
jag har iallafall spenderat med söndag med johanna :) vi har varit på birsta, och ätit mackor på ikea restaurangen. sen tog hon en chokladboll också, på den där waynes eller vad det nu heter. vi hade kuligt, och sen for vi hem till henne och åt ännu mera, vi gillar att äta. äta äta äta <3 haha närååååå. sen kom pappa och hämta mej, sen satt jag mej här och åt bananananananananannanana.
mm. det var gott.

vi höres och synes, och imorgon ska jag vara riktigt hurtig och gå till skolan :) med min käre vän mathias, hihi.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0