biooo

herre jesus vilket nyårslöfte corne och hanna har. 200 situps och 50 armhävningar i veckan, ojojoj. dom här verkar ska vara trimmad till sommarn dom!
det var något som jag tänkte blogga om. det var säkert jätteviktigt, men nu kan jag inte komma på vad det var!

jaja.. bara att skippa det då. ikväll blir det  bio med familjen, vi går typ alltid på bio såhär i början av året. det är alltid filmer som är anpassad efter 5 åringar. i år blir det den svenska "vi hade iallafall tur med vädret.. igen". förra året var det ratatoule, eller hur det stavas. animerade råttan som blir kock iallafall, jag råkade somna till när vi såg den förra året. ooops.
jag vill se yesman, men den skulle väl jag, issa, karro och ellen se nån gång? kan vi inte se den snart, snälla snälla? bara issa kommer hem från fjällen. men det är väl imorgon hon kommer hem? ja, så var det nog. då kan vi väl göra det till veckan!??!!?? hoopppppaaass. den vekar så bra!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahah ja de är soft ;D men nej va tusan tro du nudå, inte fan duschade vi tsm :D:D:D

2009-01-03 @ 19:55:01
URL: http://corneee.blogg.se/
Postat av: corneee

gaaah de dampar blir ju 100 tomma kommentarer xd

men iallafall ska bli smaaal :d beach 09! ;)

2009-01-03 @ 22:13:03
URL: http://corneee.blogg.se/
Postat av: Linnéa Kempe-.

jag vill också se "yes man" :OOOo

2009-01-05 @ 18:54:44
URL: http://linneaakempe.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0