antingen så är jag hemma eller så är jag ett gatubarn

Åh, jag vill ha sommar! Jag längtar så mycket så jag vet inte vad jag ska ta mej till.. jag vill inte ha vintern, sommar är så mycket bättre. Det är inge roligt att frysa och bli blöt, det är mycket härligare med värme. Åh, och på tal om värme så har jag nyss bastat, värsta skönt! Eller det är lite jobbigt också såklart. Och haha, vet ni vad jag har märkt? Att när jag skriver såhär med stor bokstav efter punkt och sånt, då skriver jag mycket tydligare och mer sansat eller vad man ska säga. Eller äsch, jag kan inte förklara, men jag fattar iallafall. Och det är ju bra.
Jag ska gå och lägga mej värsta tidigt ikväll, det har jag bestämt. Jag ska bara spela lite guitar hero och sen ska jag sova. Eller ja, det lär ju bli lite dator och tv och en massa imellan också, men jag ska iallafall försöka att gå och lägga mej tidigt.
ponthus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0