ojosifp

Polar var väl helt okej, det var värsta kul i början, men vart tråkigare mot slutet. Så jag och issa åkte hem tidigare, vet inte när, kanske runt elva. Letade efter en pizzeria med hennes pappa i stan, men vi hittade ingen. Så vi åkte hem. Nu sitter jag här och håller på somna, lika bra att jag går och lägger mej men jag orkar inte tvätta bort sminket. Också är jag sugen på oboy, men jag orkar inte fixa nå oboy. Jag fick oboy hos Issa som var från lidl, den var god. Fast Issa sa att jag inte tyckte om den, fast det gjorde jag. För en gång när jag drack den hade jag inte tyckt om den. Men nu gör jag alltså det.
Imorgon ska jag och Karro på bio och se I taket lyser stjärnorna, äntligen! Jag har längtat jätte mycket efter att få se den. Hoppas den är skit bra. Annars vet jag inte vad jag ska göra imorgon, jag har väl några saker på önskelistan men vi får se hur det blir imorgon.
Ska nog vara lite hård mot mej själv och tvinga mej i säng nu, fast först dricka lite oboy. Mmm. Gott det!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0