skolan

Sitter p[ skolan nuja, det 'r n[ fel med tangentbordet s[ det g[r inte att skriva [';. Haha, dom tre sista bokst'verna i alfabetet allts[. St;rande! Jag skriver a, a och o istallet, gar det bra? Da ser det ut som att jag ar utomlands! Fast egentligen sa sitter jag pa mariedals skolan har, hihi. Busigt.
Jag har alla mina saker utspridda idag, bara for att jag glomde nyckeln. Jag brukar aldrig glomma nyckeln! Men nu sa hade mamma last garaget med den igar, sa da lag den inte i min jackficka pa kvallen. Pa morgonen menade jag.
Om fem minuter maste jag ga ner till Fille, for han slutar da och jag har min jacka och mina skor i hans skap, undra vart jag ska ha dom nu da? Kanske hos Karro, fast dar har jag en massa mappar. Hon kanske tycker jag blir alldeles for jobbig om jag flyttar in helt och hallet dar! Imorse hade jag ytterkladerna i Issas skap, nu kom jag pa att jag har Tanjas vantar kvar dar. Hon som skulle fa igen dom idag! Men jag orkar inte leta upp Issa, for jag kan ju inte ringa eller smsa for jag har inga pengar pa telefonen, och dessutom ar den i jackfickan. Och jag har inget schema i skapet .. fast, jag kommer ju anda inte in i mitt skap. Tur att det finns scheman utspritt lite overallt har!
Jag hade prov imorse, kan inte pasta att det gick bra. (PASTA! Det at vi pa lunchen, fast jag menade inte pasta, jag menade typ.. asch, hoppas ni fattar. Det har var komplicerat, annu mer komplicerat att lasa kan jag tanka mej).
Nu ar klockan tio i!

pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0