nej.!

Hej allesammans :) Ikväll har jag varit med min kära vän Isabelle, och går det att ha tråkigt då? Näe, det tror jag inte. Det är isåfall mycket sällsynt! Vi bakade chokladbollar efter egna hjärnor, vilket inte gick så bra, satt vid datan och sådär. Också satt vi och sa Nej och hade jättekul åt det. Haha, kul liv! Vi ritade till och med en nej-bild:

Haha! Innan det var jag med Johanna, det var väl en annan sak.. jaja. Men just nu sitter jag iallafall och äter popcorn :) Jag ska njuta av dom, för nästa vecka ska jag ha värsta bantar veckan, coolt va? Haha närå, inte coolt. Men jag kommer känna mej jätte duktig. Issa har hjälpt mej att skriva en lista över saker jag får äta och inte får äta. Jag känner ett starkt sug av att trotsa listan, men det ska jag inte! Duktig tjej!

Hihi, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0