alla<3dag

Hejsan, nu sitter jag i Ljustorp hos mina kunsiner. Jag vet inte hur länge vi ska vara här, hade tänkt vara med Johan om det inte vart så sent. Men mamma verkar inte ha några som helst tankar på att åka hem så det lär ju bli att vi stannar här hela kvällen. Nu hör jag att dom andra ser på Bruce den allsmäktige, tror väl jag ska dit och titta på den också. Känner jag den här familjen rätt så blir det nog popcorn snart också! Fast jag har ätit så mycket kakor så jag tror min mage svällt upp en hel del, hihi.
Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: issa

bruce den allsmäktige såg jag och fredrik också :)

2009-02-15 @ 16:39:15
URL: http://issabergman.blogg.se/
Postat av: Linn din kusin här ;D

Hehe popcorna kom fram när ni åkte ^^ Vet inte varför, var inte ens sugen å va väldigt proppmätt efter alla kakor. Men de hör som till å popcorn vart det i mängder :P

2009-02-15 @ 18:05:56
URL: http://linyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0