valpen ha öppna ögat



God morgon,

här sitter jag och gör det duktigaste jag gjort på länge. Jag äter inte rostade mackor och oboy! Jag äter minsann flingor och yogurt. Duktig! Så är jag lite fundersam på vart pappa tagit vägen? Han läju ligga och sova men vid den här tiden brukar vi sitta i bilen på väg till skolan, men det är bara bra så slipper jag sitta där själv och vänta på dom andra som kommer i normal tid. Bussåkarna liksom, och på tal om busskort så har jag ju just inte det, eller ett busskort har jag men det är tomt på pengar! Måste snacka med mamma om de. Har för mej att jag fyllde på det förra veckan..? Oops.

 

Efter skolan ska jag upp till ponthus, dvs klockan tio, kunde vi inte ha börjat då istället?

Vi får betygen idag! Hjälp. Men jag tror jag klarar det mesta, även om dom sänkts rejält. Tar igen de till våren vettja :)

 

NU: borsta tänderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0