undra va ja få i min julstrumpa då

Så var julgranen pyntad, fast de där är inte familjen henrikssons gran, som ni säkert förstod. Men våran är riktigt tjusig den med, förutom att lukas tappa spiran i golvet när han hade tjurat med att han skulle få sätta den på toppen haha, men de vart en stjärna däruppe istället. Mycket snyggare dessutom :)

Nu är jag skit trött och tänkte gå och borsta tänderna och så, men så hörde jag nu att linus gick och duschade vilket betyder att han har låst in min tandborste.. hm. Inte orkar jag fika nånting för jag och emelie delade på en pizza från hemköp på gården, den va as stark och jag vart proppmätt!

Kanske ska fortsätta min julstädning medan linus duschar? Har ju ändå en hel del kvar, det blir nyårs städning till slut. FAST NU KOM JAG PÅ ATT HINKEN OCH DET VAR INLÅST I BADRUMMET DE MED. Åh, ingenting funkar utan badrummet!!

.. jag får väl komma på nått annat då,
godnatt iallafall, om 40 minuter är de jul :)

GOD JUL I FÖRSKOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0