sista daaan :o

TJEEEENAAAAA

Sitter och laddar över lite låtar till mobilen, tänkte att de kunde va kul att lyssna på annat än dom jag lyssnat på de senaste året. Så har jag gjort mej redo för att träna minsann, jag ska faktiskt börja göra de en gång i veckan, seiöst alltså, och ja jag gjorde det ju förra veckan så då är det den här veckan också. Hehe nog för att jag ser ganska löjlig ut nu men jag är ju bara hemma så, jag har strumpor, trosor & bh, tröja som precis går nedanför stjärten och en toffs. Ser snarare ut som att jag ska gå och sova! Hahah.

Ja de är ju iallafall sista dagen på 2009, iih :) känns ju .. aa, de känns ju. Känns bra. Vad kan man säga om 2009 då? Dom bra sakerna och dom dåliga sakerna har varit nästan jämt ut, nä men seriöst så har det här varit de jobbigaste året på länge. Både med kärleken, skolan, kompisarna och hemma. Allt liksom sket sej, men nu såhär i slutet så har ju allting ordnat upp sej, typ, så då känns de taskigt att säga att de ha varit ett dåligt år.

Jag är nog nöjd med året från juli/augusti tills nu. Typ :) men 2010 känner jag på mej att de kommer bli ett bra år, och de ska jag se till så att de blir också :D:D


Ellen spenderade jag jääävlit mycket tid med, iallafall i början av året, de är de som kommer sitta kvar när jag tänker på 2009. Och vi hade skitkul! :D


Kommentarer
Postat av: ellenor

Jag älskar dig och det var det bästa på 2009 för mig <333

2010-01-03 @ 00:08:27
URL: http://bakomsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0