min fredag

Nu är jag inne igen, vi stack en sväng till josef.
Men nu måste jag verkligen sova för jag ska ju va på kyrkan klockan sju imorgon!


Här har ni min fredag:

* Kliva upp tidigt..
* Duscha
* Fixa i ordning mej för lucia
* Karro hämtar mej & skjutsar till kyrkan
* Vi läju träna där eller nått?
* Har själva lucian ..
* Går till skolan och får lussebullar och oboy :D:D
* Smiter ifrån med linnéa, hehe
* Köpa piercing på shanti och se om jag får byta

Sen vet jag inte vad som händer, men det ryktas om att vi ska ut på roundtrip! Haha vi är väl för finurliga vi, och neej det är inge tråkigt att åka buss och jaaa det är roligt att åka runt till en massa olika ställen.


Men nu måste jag gå och göra mej ordning för natten,
för här ska det sovas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0