just beat it

Nu har jag kollat på kvarteret skatan med mamma och pappa, haha de är skit kul! Pappsen fick de i julklapp serru. Nu ska jag tömma sängen på julklappar sen ska jag gå och lägga mej, skönt .. så imorn ska jag nog  träna :o känner mej lite pepp faktiskt, eller nja inte pepp kanske men det är behövligt. Sen ska jag duscha med mitt nya schampo och nya hårinpackning, sen ska jag smörja in mej med mitt nya bodylotion, spraya med min nya parfym och rädda håret från plattången med min nya skydds spray ;) tomten fixade hela morgon dagen för mej! Sen så kommer ju ponthus hem imorn så han ska jag också va med, de verkar som att de står bio på schemat, blir mysigt de :) sen är de mellandags rea i helgen! Gaaah, måste köpa nya kläder asså :o

Men nu är de dags att sova, men innan jag somnar måste jag bara säga att google crome är SÄMST! De stängs av hela tiden, så nu strejkar jag och kör på vanliga internet. De känns tråkigt.

Aja men gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0