johnny depp

Idag var det lucia träning på kyrkan .. drygt, stack hem ja. Inte för att det finns så mycket mer att göra här, men nått kul borde man väl kunna ha en torsdag? Känner seriöst bara linnéa kempe som ser framemot torsdagar, haha :)

Kanske man ska slå på en film? Fast det lät inge kul, hatar att se film ensam. Vi ser blow med johnny depp på svenska plusen, depp är världens bästa skådespelare det finns seriöst inte en enda jävel som är bättre än han. Spelar ingen roll vilken roll han ska spela, så gör han den ändå bättre än alla andra. Han är min idol! Blir helt sådär lamslagen eller vad det heter när jag ser han på film, HAN ÄR SÅ JÄVLA BRA!!


Tro jag ska gå och slå på en film med han nu bara för att, har ju en del.
Har ätit lussebullar som är det bästa med julen, mmm tre stycken fläska jag i mej!


Tro jag ska se chocolate, den är bra!

Kommentarer
Postat av: linnéa kempe

JA ÄLSKAR TORSDAGAR! TORSDAG TORSDAG TRÄNING TRÄNING SISTA TRÄNINGEN IDAG INNAN SKOLAN BÖRJAR EFTER LOVET NU JU :'(((((((( KOMMER DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ SÅ JÄVLA HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

2009-12-10 @ 20:57:17
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0