jeee

Åh vad tråkigt jag har, det finns ingenting att göra! Eller det är klart att det finns, men ingenting som jag känner för. Men ändå vill jag inte bara sitta :( jag ska börja skriva en lista varje söndag med saker jag ska göra innan veckan är slut, så jag känner mej tvungen att göra dom. Typ gå på bio, bada på badhuset, varit på birsta, äta pizza. Saker jag tycker om liksom!

Imorn ska jag iallafall till shanti och kolla om jag får byta piercingen, jag hoppas verkligen på det. Har ju haft läkstaven i 6 veckor nu så jag tycker ju att det borde va dags.

HhEeEeeJjjjjjjjdååå

Kommentarer
Postat av: Ponthus

jag lider med dej! :(

2009-12-10 @ 19:25:20
URL: http://PonthusÅhlanderärbäst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0