jag har tråkigt

De är ju meningen att jag ska skriva nått i den här bloggen men jag vet väl inte vad jag ska skriva.

Jag kan skriva att jag heter linda, för er som missat de. Jag är femton år, blir sexton om 9 månader, så det är ju en bit kvar. Jag har inga pengar så jag kan inte köpa nån läsk till mej heller, fastän att jag är törstig. Jag köpte upp alla mina pengar på julklappar igår. Ett litet problem är ju att nina ska ha kalas imorn och jag har alltså inte pengar att köpa nån present, måste förhandla lite med mor min tror jag. Och inte har jag nån julklapp till karro heller, vet inte ens vad jag ska köpa. Jag är inge glad alls idag, och jag kommer inte somna ikväll för jag hatar att sova, jag vill inte sova. Jag vill aldrig sova. Jag hatar att somna, och att vakna. Själva sovningen vet jag inte eftersom jag är inte är vid närvarande då eller vad man ska säga. Jag tycker inte om att drömma heller, jag drömmer bara drömmar som gör mej ledsen. Då sitter jag hellre vaken hela natten än att drömma drömmarna för att sen vara orolig hela dan för att se om dom går i uppfyllelse. Och ja jag vet att det är konstigt men det är bara så det är.

I mitt horoskop idag står det "Torsdagen börjar på en tråkig bog men kvällen blir oväntat rolig. Du får chansen att slappna av." Ja det har varit en jävlit tråkig dag som jag utlovade, men inte har det hänt nå kul alls inte. Jag har inte dragit på smilbanden sen skolan slutade.

Jaha vad kan jag mer skriva? Jag höll på och skulle göra om designen förut men jag ångrade mej, jag är inge bra på de längre. Ja jag vill inte sitta här och låta som ett deppfall men det kommer jag göra om jag fortsätter skriva, nu ska jag ladda med socker så jag slipper sova.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0