idag blire karro dag!

Idag vaknade jag inte så tidigt, jag vaknade inte ens jag blev väckt av linus på karros order :o haha hon ringde och sa att jag skulle vakna, de gjorde jag ju då. Klockan var väl runt halv ett, skulle kunna sova nå timmar till men så blir det inte. Karro kommer hit snart, och jag ska hoppa in i duschen i mellan de. De vart så att vi skulle hitta på nånting på dan och sen åka till karro på kvällen, vet inte va vi ska hitta på men de få ni veta längre fram :)

Också tyckte jag att jag skulle få lite variation så jag inte få skäggmjögg eller va de heter när man äter samma kost för mycket, haha så idag gjorde jag havregryns gröt :D det var gott, men de finns inga risker att jag kommer äta de alltför mycket för jag tycker de är jobbigt att laga mat när jag är helt nyvaken.

Snart kommer mormor hit också, tror hon skulle de iallafall.

NU: duschen!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sjöbjugg tror jag att de stavas ;D

Havregrynsgröt kan man göra i micron, snabbt å smidigt å lite disk :P

2009-12-29 @ 17:51:53
URL: http://linyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0