hiho

Det var roligt att kolla på dansen idag, de gick kanon för linnéa! Också fick jag turen att se mathilda också, lika imponerande som vanligt :) sen stack linnéa och jag ner på stan och var med ponthus, chadi och okty. Fast chadi åkte hem, så då drog vi andra och åt strips på kebab city. Gott!

Sen gick jag och linnéa upp till bion för lukas och hans kompis var där, mamma skulle hämta dom så vi liftade. Skjutsade hem linnéa och nu sitter jag här, ska va med ponthus nån gång sen :) nu blir jag ensam hemma ett tag också, läskigt! Jag tycker inte det är skönt längre, iallafall inte när man är helt helt ensam :o eller linus eller lukas kanske är hemma? Tycker att jag borde hört om lukas är hemma, haha.

Ska se på bruno ikväll, hoppas den är bra :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0