chacha, krilleboi här

Helluuuuuu,

i'm hooooome!
Idag har jag provat nå nytt, hahaha. Jag och ponthus drog ner till johan där sandra och sanna va, också hade johan sånna där koffein tabletter, provade en sån ja. Vart väl lite smått speedad! Eller kanske inte så lite, hahah skulle sjunga och prata och röra mej och hålla på, sen när jag och ponthus skulle en sväng till ica och köpa coca cola va jag så busig så jag kunde inte låta bli att busplinga hihihih..!

Vi kollade på film, åt chips o grejer vettu. Eller ja, alla utom ponthus som tog hand om datorn han. Värsta kul att träffa sandra som man inte sett på ett tag! Fick världens skönaste massage av henne, och killad i ryggen. Skönit!

Nu ska jag gå och ta mej en rostmacka, gööööttt
adjö :d
världens finaste & bästa älskling :')

Kommentarer
Postat av: micke

fin han är :)

2009-12-06 @ 22:57:04
Postat av: Anonym

för du får ju inte vara i ljusta ju ;o

2009-12-07 @ 12:37:36
Postat av: linda

HAHAH vem är du & ska bestämma de?

& varför skulle ja ens vilja?

2009-12-07 @ 23:17:33
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

För att jag har sagt det linda nu slutar du upp med denna attityd !:@ annars får du inte vara i timrå vid ib / Mamma

2009-12-12 @ 00:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0