blabla

Nu har jag visat upp mitt stackars knä för karro, janine och linnéa. Jag sökte medlidande! Hehehhe, det är faktiskt jättefult.. alldeles svart typ, för blåmärket är äckligt.

Ja jag sitter ju iallafall på mentors nu, fick ont i magen mitt upp i allt, tror det var för att jag var uppivarv en kvart i streck. Jag har skrivit upp saker jag ska göra innan veckan är slut, såhär står det:

Köpa hårnålar
Sola
Birsta med linnéa
Plugga kemi
Göra labbrapport
Teater

Sen har jag inte kommit på nå mer, men det kommer väl. Idag ska jag iallafall hjälpa ponthus med tekniken för jag är klar med det för jag är geni :)

Hejdå nu fick jag reda på att jag har omprov nu vart jag less ,hejdå..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0