mönster

Tänkte precis göra ett inlägg om hur mycket jag älskar färg. Tänkte ta första exemplet på kläder, men då kom jag på att jag älskar ju kläder som går i grått/svart/vitt också.. det ser man klart och tydligt om man kollar in i min garderob. Haha, mitt nyårslöfte för det här året var att bara köpa färgglada kläder. Men känns inte som att jag har hållt det till 100% inte! Men iallafall, så älskar jag färg. Kanske för att jag oftast är en glad person? Då gillar man väl färg och sånt som syns mer :) som bilder, när andra ska göra dom svart vita och sådär, då försöker jag hellre markera färgerna mer. Eller välja bakgrunder och sånt, det ska vara färgglatt! Det är därför jag inte är så nöjd med min nuvarande bakgrund till bloggen.. den är gammaldags, jag vill ha det hippt ja!

Här är bilder och så som jag avgudar, mönster och allt:


New york, mitt i storstan. Jag älskar rörelse och ställen smockat av folk, sen så lyser det så mycket där.. i love it!

Inte precis färg men damn så snyggt!

En busig bild får 5 av 5 toasters, lätt!

Jag gillar energin som man ser :>

Nu menar jag inte själva walk of fame, utan stjärnorna. Jag älskar stjärnor! Haha inte kändisar som är stjärnor, utan en stjärna.

Som sagt.. paljetter!

Både peace tecknet på fingarna, och på lillens tröja.

Okej.. kanske 99% för att det är just ludvig (a)



Nu orkar jag inte tänka eller leta fram nå mer tjusiga bilder,
men kan iallafall säga att det blir inge läger. :)

puss! & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0