tjoho


Hähä, datumet kan man ju ignorera.. klarar inte av att ändra nått på kameran så det får ni leva med :)
Jag och karro drog iaf ut, issa hängde också med. Jag fick sug efter djungelvrål så stack på domus och köpte det. Sen satt vi ovanför domus och åt, yummi ;> sen.. aa det hände inte så mycket, köpte chips på vägen hem. Och nu är vi hemma. Intressant? Äh.

Haha måste bara berätta en ful sak som hände förut idag, haha när vi skulle gå till bilen från tranviken så gick jag och slet i en annan bildörr bara fatt den var blå som hyrbilen vi har :o haha sött.. också gull ludvig i bilen satt och kollade på en leverfläck jag har på armen (okej ordet leverfläck är inte nice och nu lät det som att jag hade nån stor en som står ut flera meter men det är bara en prick). Han ba "Är du gjord av leverpastej, pricken?" Hahahahahah sötnoooooos :D sen smsade han massa sött till karro från min mobil, det ska vi ju inte gå in på för det är en liten hemlighet :) och nej han kan inte skriva men han sa vad jag skulle skriva och då gjorde jag det.

Vi avslutar inlägget med att påpeka att om 42 dagar fyller jag år :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0