tjoho


Ja, här har ni svaret på vad jag, issa och janine har gjort ikväll :)

Fast sen gick ju janine ut, då gick jag och issa runt lite till, sen hem till issas krånglande internet. Då vart jag arg och gick hem. Hahha nejdå, mor min ringde och sa att jag skulle vara hemma inom en timme så vi gick ut och pratade och sådär. Satt på backen :D hähä sen gick vi hemåt, då vart det läskigt för det var så mörkt, hörde nått som morrade i skogen :o då sa jag åt issa att hon skulle ringa mej om hon var rädd, tog det som en självklarhet att hon skulle ringa, och det gjorde hon minsann! :) hähä.

Ont i ryggen, ska nog sova snart så jag är pigg till..


...

..
..
.
....

SELÅNGER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0