the grudge

Som ni vet hatar jag skräckfilmer, men ändå pinar jag mej igenom dom. Jag kan säga att jag vill se en skräckis, men när det kommer till kritan bangar jag 9/10 gånger.

Och på tal om the grudge.. haha seriöst dom där kineserna förföljer mej :o

Efter jag sett den och skulle blogga hade jag lagt in en bild från the grudge på en tjejs ansikte här, gjorde flera radbytningar så jag inte skulle se bilden när jag fortsatte skriva. När jag trycker på Rubrik och ska skriva rubrik så kommer den bilden upp MITT PÅ SKÄRMEN! Jag ba skriker och kutar ut ur rummet, fattar ni hur läskig den var?! Pappa fick hjälpa mej att ta bort den.. hatar den.
Sen imorse när jag skulle gå till skolan så går jagju genom hästarna, måste jag ringa karro för jag var så rädd. I natt kunde jag nästan inte ens somna. Haha jag vet att det låter skitlöjligt, det är det också! Jag blir så fucking rädd! Det där med bilden var ändå värst :o
Så sitter jag i klassrummet så hör jag ljudet som låter när en i the grudge knäcker nacken på en tjej, då är det karro som sitter och gör det.. retsticka.

Haha ja jag ville bara upplysa er om det här,
nu måste jag duscha och sen bestämma till skolfotot.
VAD SKA MAN HA PÅ SEJ?! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0