tänk när man blir vuxen..

..då kan väl ingenting vara spännande längre.
Jag menar, "i dagens samhälle" (vad vidrigt det lät) så håller ju barn som ungdomar på med sånt där. Står och tjuvröker, super, knullar osv. Det som egentligen var en del av vuxen världen förut, kommer det ens finnas nånting kvar?
Så hur kul är det att bli vuxen, när 90% av alla redan har gjort allt dedär innan man blivit arton..

Ja ni märker ju redan hur vuxen jag har blivit när man läser det där, jag menar jag sättet jag skrev på vore ju som om jag var pensioner.. men äh, ni fattar vad jag menar!
Låg bara och tänkte på det där när jag var hos claudia igår, ni vet när kvällen kommer och hjärncirkulationen börjar fungera igen ;)

Jag och claudia var iallafall till sörberge för vi skulle kolla om det var nå snygga killar där haha, men det var mest småbarn. En som ville åka med claudia på hennes moppe?! Typ p10 eller nått. Men svaret vart nej, synd för honom. Så gick det förbi nått gäng, claudia ba värsta högt "Dom där är väl något för dej linda?" så jag kollade efter "Men dom ser ju bög ut, ge dej!", jag trodde ju att dom pratade finska eller nått men sen går dom förbi och pratar SVENSKA och då hade dom hämtat en skitsnygg kompis!! Där hade jag sumpat min chans genom att bög-förklara dom.. suck!
Sen for vi förbi där på kvällen igen, men då stannade vi bara på en busshållplats lite längre bort, så gick det förbi några äldre. Dom ba "Are you waiting for the bus(s?)?" jag fattade ingenting, kopplade inte att det var engelska, men claudia var lite mer klartänkt och sa att dom frågade om vi väntade på bussen. "No, this is our buss!" sa jag och pekade på moppen. "Oh, so you're bussdrivers?" så frågade jag om dom spelade fotboll, då sa dom att dom var couch eller nått, också skulle jag säga "coolt" men det lät inte så bra. Typ "Couålt", hahaha..
Ja dom som känner mej vet ju att min engelska dialekt inte är så lyckad, märks ganska väl att svenska är mitt modersmål. Blir ganska hackigt och låter inte alls graciöst.. bra att man kan öva då ;> haha ska faktiskt gå in på nån sida och plugga engelska nu,

hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0