stökigt

Gooodmorgon godmorgon :D

Jag är så sjukt nöjd över min bränna, inte lika röd nu heller :D:D ni skulle sett vilket rödnylle jag var :o haha inte RÖVnylle som linnéa tycker är ett sånt roligt ord, utan RÖDnylle ;)
Haha jaja..

Ikväll ska jag och janine träna :D antingen blir det gymmet eller en låååång promenad :) men vet inte vad jag ska göra innan? Hmm.. Jag har ju inget emot att bada men vädret är tråkigt.. eller alltså det är inte så dåligt men det är inte precis nån sol, hur kul är det då liksom? Man vill ju bättra på brännan samtidigt ;)


USCH! Nu försökte min mamma vara lite rolig här vettu ;o

"Linda kom och hjälp mej med en sak!"

Så kommer jag, då pekar hon på en spindel som ser ut som en skrankel/krankel/krank eller vad dom heter, och ber mej ta bort den! :'(

"MEN ÄR DU DUM PÅ NÅTT SÄTT TROR DU JAG RÖR DEN?"

Då skrattar hon bara och säger att hon inte har nått emot den bara hon slipper röra den. Jag vill varken se eller röra den, ELLER känna den! :o hatar när det är sånna där inne på mitt rum.. typ nattfjärilar eller skrankel saker (men dom skitstora myggorna) far runt här, då skriker jag så högt jag bara kan och springer ut ur mitt rum, då har ju pappa redan hört mej och vet oftast vad det är frågan om.. då tar han modigt en liten papperstuss och fångar insekten, och kastar bort den. My hero..

Jaja.. nu är det så att bakom min rygg är det ett rum som behöver städas, jag har iallafall en sak avklarad och det är att gå ner med smutstvätten. Det har jag alltså redan gjort. Check!
Sen är det en madrass som karro har sovit på, den måste också ner.. plus att linus väska är här inne, det är massa balsam och grejer i den.
Plus att jag ska ju duscha idag, fast det hör ju inte till det stökiga rummet men jag kom och tänka på det. Åh vad jobbigt! Är det bara jag som tycker att det är jättetrist att duscha? ;o det händer ingenting.. man ska bara stå där och bli blöt. Mycket roligare att bada. Kan det inte finnas ett typ badkar där man hoppar ner, simmar runt lite,  och sen kliver upp så är man ren som om man var nyduschad.

Kanske ska skicka in idén till oppfinnar jocke i kalle anka? :) vore ju inte helt fel!
Men nu måste jag ta itu med rummet.. det är ett vilt rum, men jag ska göra det tamt. Hehe, pussen:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0