sötnos

Hemkommen! :) gick och mötte linnéa på busshållplatsen sen gick vi ner till skolan där dom spelade basket, efter ett tag gick vi till hemköp sen ha vi väl ba suttit och lodat :) kul var det iallafall, träffade daniel också, så snackade väl med han också :) det var också kul! Nu har jag precis tvättat bort sminket, borstat tänderna och så, fastän att klockan bara är kvart över elva :o ska komma i tid tidigt ikväll så jag inte sover bort hela dan + att jag måste komma i rutin till skolan. Har faktiskt inget emot att skolan ska börja, hehe där lät jag kanske lite nördig men ändå (a) här ska jag låta ännu nördigare: Jag ska plugga som ALDRIG förr och bli av med ig:na och få toppbetyg :D jag skojar inte heller, ska få asbra betyg. Det är det jag längtar efter, att få se om jag klarar av det. Och att träffa alla timråbor på ett och samma ställe!

Nu ska jag bara kolla bloglovin och bdb sen är det faktiskt bums i säng, vare sej ni tror det eller inte :)
Ska sova innan klockan ett! Ojojoj, jag som brukar somna vid fyra.. oops.

pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0