selånger idag igen?

Hej! Vad tycks om min nya design då? Jag är skitnöjd! :) 

Det skulle kunna kännas skönt att vakna klockan ett, men när man somnar runt fem så skulle man gärna ha sovit mer.. Jaja, det löser sej till veckan. För då måste jag få in sovrutinerna lite bättre så jag inte är helt ur balans när skolan börjar, för det vore ju lite tokigt!
Har nyss börjat dagen med chips, tror vi ska fortsätta med nått lite bättre snart. Bara janine blir klar, hon står och viker kläder. Det var ju folk här igår så några har ju lämnat kläder och sånt, och stökat ner. Jag känner mej inte skyldig den här gången och det är jag inte heller :)
Saknade issa igår på selånger!


Men nu är den stora frågan:
Ska jag och janine på selånger idag igen?

Klura på det ni :)

Kommentarer
Postat av: Janine Romby

hmmm vem vet ?

2009-08-16 @ 16:00:45
URL: http://janineromby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0