nattblogg

Sådär ja, nu är klockan tjugo över tre och jag vart precis klar med designen.. det är inte så svårt, det är bara att prova sej fram ju. Lätt som en plätt :) att göra min design alltså, men ni andra har svåra. Så jag är ingen som kommer sitta och mixtra och hjälpa andra! Haha nä det verkar alldeles för jobbigt, då får man inte ens ge upp.. då får man mer drivkraft så det kanske är bra samtidigt?

Äh skitsamma.

Nu ska jag borsta tänderna och pissa sen ska jag lägga mej, också måste jag ställa klockan och INTE stänga av mobilen för då ringer inte klockan! Det här blir en utmaning för mej minsann, jag har aldrig mobilen på när jag sover. Varför? Äh inte vet jag, har väl blivit en vana eller nått :)

Så godnatt!
Jo förresten, varför jag ska ställa väckarn är för att jag ska till linnéa en stund innan jag måste hem och packa allt som jag ska ha till L Ä G R E T. Hihih minns när jag var liten och skrev "Läger Äger!" överallt, hehe kan väl säga att den tiden är liiite förbi. Att skriva så, menar jag.
Jag ska ju ändå inte precis vara med på lägret.. nää, jag och janine vi ska vara duktiga ledare vi :D önska oss lycka till.

men puss jag skulle ju sova..

Kommentarer
Postat av: karolina

designen vart häftig! :)

2009-08-02 @ 10:28:35
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0