mysigt då


Otroligt trött man är nu vill jag lova.. huvudverk också, så det blir nog inte dator så länge till.
Det blir en lugn kväll, skulle egentligen varit med linnéa men det blev inte av eftersom jag inte ska lämna timrå ikväll. Och eftersom jag inte ska va med henne lämnar jag nog inte ens huset..
Har bara bastat och duschat, sen har jag ätit och suttit vid datorn. Jag vill hyra film men mamma verkade inte vara så pepp på det, jag som hade lite hemlängtan när jag vaknade imorse, fast det gick över när jag somnade om, men nu har jag inte hemlängtan för här var det tyst som i graven!

Åhh det finns ingenting att göra.. kolla på tv, skitkul. Har inte ens godis eller nånting! Ingen cola ens en gång ;o eller jo men dom får jag nog inte öppna.. suck. Är inte ens sugen på popcorn, skulle lika gärna kunna somna nu men då blir det nog trubbel imorgon. Då kommer jag vakna så tidigt och då blir det jobbigt!

Jaja, vad ska ni andra göra ikväll då?
Förväntar mej inte att nån ska svara för ni suger på att kommentera! ;*

Kommentarer
Postat av: issa bergman

jag är duktig :) jag bakar bullar, sen ska ja kanske va med fredrik :) dudå?

2009-08-01 @ 19:25:24
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0