morgon

Goodmooooorning!
Nu vart jag lite irriterad men jag mår fint och det går snart över.
Jag väntar på att karro och hennes mamma ska komma och hämta mej, så får vi skjuts till vivsta varv. Pallar inte ta med mej nå fika, man får ändå mat där. Och sist jag hade med mej cola var det en viss person som satt och drack upp det..!
Sen ska jag på checkers, sen ska jag sola, sen ska jag faktiskt bara ta det lugnt. Jag ska ha en hemmadag. Fastän att det är fredag så ska jag ta det lugnt! En liten spakväll kanske, eller inte spa, men mysa i bastun osv :) tänkte låna pengar av nån i familjen och bleka håret, men jag gör det när jag fått mina pengar istället.

Då gör jag så att jag lägger först i blekning i hårbotten och låter det ligga där i kanske 15-20 minuter, så att det bleks för det är ju utväxt som är bra mycket mörkare. Sen lägger jag i det i resten av håret. Haha jag ska inte låtsas att jag tänkte så själv, det var karro som lärde mej. Men det är så man gör!

Jag känner mej lite annorlunda idag, jag menar, om ni tänker er mej en vanlig dag..:
x Utsläppt hår
x Mascara & puder
x Långt linne eller t-shirt
x Leggins
x Ballerina

Men vet ni hur jag ser ut idag? Jo minsann, jag har en knut i håret, inget smink, ett knasigt linne och ett par jeans! Det är jävelst sällsynt att jag går i jeans men nu gör jag det idag.. det är för att det här linnet är fint till jeans.

Inte den bästa bilden men det är bara att leva med det!
Tänkte sätta nitbältet i midjan men det är så stort så det sitter bara fast vid höfterna. Annars tycker jag att det är så snyggt med nitar, nitar och paljetter - älskart!

Kommentarer
Postat av: issa

de gör jag ju inte

2009-08-28 @ 12:40:26
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0