med jannebanan, träningsdag

Godkväll allesammans, i denna skrivande stund sitter jag och min vän janine här! Vi är nytränade, nybadade, nybastade och till sist.. nyduschade.
Vet ni hur mycket vi tränade eller? Janine mötte mej så joggade/gick vi hem till mej så jag fick byta skor.. hehe det är ingen vidare bra idé att jogga i ballerina skor inte! :) sen fortsatte vi en sväng till. Janine ville inte vara ute i det fina vädret :o så äsch, vi drog ner till gymmet :) och där var lukas.. förvånad? Känns som att han alltid är i kretsarna när janine är i farten hos oss :o jaja så han fick faktiskt träna med oss, snela hestar!

Jag gjorde faktiskt 100 sit-ups!!! Fast med mellanrum då.. också gick jag i fem minuter på gåbandet :o typ WOW. Nä men, janine hon sprang i tio minuter så på det där med ben träning har jag faktiskt inte så mycket att skryta om.. oväntat va? Hehe. Det var kul, jag startade bastun innan vi tränade, (trodde jag), vi gick sen upp och gjorde fruktsallad (nyttigt!) efter träningen. När vi sen skulle äta den i bastun, så var bara bastun på. Glömde liksom värmen.. hehe :$ meen, det var väl inget fel med att sitta på tvättstuge golvet och ha fruktsallad picknick? :) det är inte varje dag det händer!
Sen retades jag lite med janine (a) då retades hon tillbaka med att skriva en historia om mina älsklingar orvar och runar, aa det slutade ju såklart med mitt självmord, som hästen faktiskt var mördaren i. Så inte var det jag som tog av livet av mej egentligen! Menmen, man är inte så lycklig efter att pojken ens inte gillar när man stoppar dildosar i dennes fläskiga röv. So what, jag skulle hållt mej till puckelryggen orvar istället..

Ja sen så ville vi ju bada pool :D så då gjorde vi det misann, då retades vi ännu mer hihih, nä men vi busade. Och gjorde strömmen :) roligt. Sen satte vi oss i en bastu som jag hade stängt av värmen på igen. Oops!

Kolla vad nyttig jag har varit idag!! Det här har jag liksom proppat i mej:

Frukost: skivad banan i jogurt.
Lunch/middag: (i det här hushållet orkar vi inte göra både och ;)) morotsstuvning och falukorv.
Mellanmål: sallad och gurka.
Kvällsfika: macka, en såndär nyttig en!
Bastufika: fruktsallad.


Hähähä bastufika, hur gulligt var inte det då?
Nej men, nu har vi inte tid för sånt här. Vi ska kolla på björn gustavsson!

Inte kul lars-olof, inte kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA FASCINERANDE

2009-08-11 @ 02:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0