med janine ofc




Japp som jag trodde, vi äter pizza! Alltså klockan tio i elva får vi äntligen våran middag. Vi har bara levt på en halv sallad från donken mellan typ fyra och tills nu. Har spenderat heela långa dagen på stan! Plus en tripp till skb då, med kempe :) träffade basil som man inte har gjort på ett bra tag :o var väl kul förutom att han höll på döda mej! Vi klättrade upp på ett tak, fast jag trodde att det var fler än jag som skulle stanna nerdanför men nejnej, ännu en gång sviker medlemmarna i fega klubben mej.. så jag klättrade väl också upp då. Eller jag klättrade på basil :D haha, sen när vi skulle ner så vågade jag inte det, då fick jag hoppa upp på basils axlar och han ba sprang runt med mej! :o och skrek som en fårskalle (enligt janine) egentligen så skrek jag ju inte alls (a) hähä. Vi var ju liksom på ett till tak dårå, så jag trodde jag skulle trilla omkull serru.
Gick ner till stan och skulle vänta på bussen där istället, för det var en timme tills den skulle komma visst. Träffade palle därnere, och eggah :) också lite småkul sådär. Sen skulle vi subway, men det var stängt, sen skulle vi till donken som också var stängd. Då tyckte jag att vi skulle på ica men var det öppet? Näe! Vi skulle till hemköp då men då slank vi in på nån kiosk innan eftersom att vi kände oss fåniga om vi skulle gå runt allt igen :$ för det skulle ju troligtvist inte vara öppet..

Men men,
nu ska vi ha filmkväll! Så ni kana ju ha det så bra om ni nu känner för det :) adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0