ludvig

Åh, nu sitter ludvig och berättar om skolan som han ska börja på till hösten.. laggarberg! Jag önskar att jag fick gå kvar där nu, och kolla när han börjar där. Liksom hålla koll på honom! Fast lukas är ju där men det känns inte lika tryggt, haha.
Jag gick ju på den skolan och jag saknar den!! Fast jag skulle ju inte precis börja där nu menar jag, men med klassen. Vissa årskurser var faktiskt tummen upp där.

Förresten så gick det inte som jag trodde igår.. tjugo i två stängde jag av datan, för då la internet av, och sen somnade jag säkert inte förens runt halv tre.. och blev väckt halv ett. Inte bra! :o jag får väl fortsätta jobba på det då.
Sen har jag lite saker jag måste fixa innan veckan är slut, det är:



Hihi, den sista ville faktiskt ludvig själv att jag skulle skriva. Han frågade vad jag gjorde, då sa jag att jag skrev saker som jag måste göra innan skolan börjar. Då tyckte han att jag skulle gosa med ludvig! Inget mej emot :)

Men nu ska ludvig rita, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0