lektiondag


Dresscode, förutom tandborsten jag har i käften, den ska jag inte ha.

Godmorgon!
Har njutit av min sovmorgon, vaknade av väckarn klockan nio. Skönt! Fast det är ju tidigt om det skulle varit en vecka sen.. men men, åt mina flingor och har klätt på mej och så, ska på stan idag med karro. Så kan inte blogga så mycket idag då, jag ska köpa presenten åt kempe :) jag tror jag vet vad jag ska köpa men ska se om det finns nånting annat också.

Men nu måste jag gå till skolan, gissa vad vi börjar med för lektion? Matte.. men pernilla, precis som i åttan. Hahah på mentorssamlingen vart det lite tokigt, tobbe ba "Jag vill inte ha pernilla det är ju hon som tar hand om cp-gruppen!" och jag då, skriker "Det gör hon inte alls det jag är med i hennes grupp!!". Ehh, ja jag försökte alltså förklara att hon hade hand om en vanlig grupp men då tog alla andra mej som att jag var efterbliven i matten. Det är jag faktiskt inte, jag ha VG ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0