jag känner mej tom

Hallå :)

Jag är faktiskt inte nyvaken, jag vaknade kvart över tio. Jag har duschat och noppat ögonbrynen, och bestämt vad jag ska ha på mej ikväll. Fast det bestämde jag i natt egentligen. Ni får se bild sen när jag är helt klar, ska blåsa håret och sen ska det tirpplas!
Men jag vet inte vad jag ska göra av luggen, undra om den är tillräckligt lång för att göra en bulle? Att jag sätter hårnålar bakåt liksom. Vi får se, annars kommer jag på nånting annat :)

Nu ska jag hjälpa mamma med en sak till carinas present, alltså det är så busenkelt men hon gör det så komplicerat.. kan ju tyvärr inte skriva vad det är här, för janine kanske tjallar! Så vi håller tyst om det än så länge :)
Nu måste jag leta reda på hårfönen,
puss


Kommentarer
Postat av: Janine Romby

är jag en skvaller höna? :o

2009-08-29 @ 14:54:53
URL: http://janineromby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0