jag fick en puss av ludvig :')

Good moooooorning, jag som hade ställt klockan på tolv och tyckte att det skulle vara jobbigt.. så blir man väckt halv tolv! Nädu, livet är inte rättvist alla gånger.
Kände mej så fet efter all glass så jag gjorde lite situps ;> oh hurtig sådär tidigt på morgonen, det är inte illa de!
Jag berättade för mamma att jag skulle till linnéa idag men hon verkar inte ge nått riktigt klartecken.. men jag ska dit iallafall.

Haha vi ser kanske inte alltför friska ut men ändå :)

Ett problem när man är det näst snällaste syskonet i familjen (efter ludvig) är att då måste man vara generös mot den snällaste syskonet.. han har liksom ingen egen dator förstår du! Så han kommer självklart in i mitt rum och är sådär söt som bara han kan, ger mej en puss på kinden och frågar om han får ha datorn och spela pettson och findus.
Frågan är väl..

KAN JAG MOTSTÅ DET? :')

Svar: nej, hihi så vi hörs senare!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0