hårhelvetet kommer ramla av idag

Nu ska jag och mamma fara ner på checkers och kolla när jag kan ta moppekort. Det var ju på tiden! Vi bestämde i våras att jag skulle göra det i juli-augusti men i den här familjen blir det aldrig riktigt som man tänkt så det var väl inte så förvånande. Ska även få henne att svänga in på nått ställe så jag får köpa blekningsmedel. Tänkte ju bara slinga det men den slingningen jag vill ha finns bara på cubus. Jag får inte gå på birsta för hon verkar tro att jag sitter inne på klädaffärerna och röker på eller nånting, så det blir väl en sväng till ica maxi iallafall? Hoppas det.
Jag menar, palla va gulhårig.

puss

Kommentarer
Postat av: issa

kallar du dig gulhårig?

2009-08-18 @ 15:02:21
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0