håll tummarna och hoppas på det bästa

Sååådär, nu är jag hemma.
Jag och janine drog ut förut, stack ner till timrå och va med benny :)) stannade där ett bra tag, det första jag gjorde när jag kom in var att äta kalaspuffar hehe.. ja jag vet att jag har problem med mitt sockerberoende men det är så gooottt! Också joghurt, yummi.
Aa nu är jag pigg & glad, men borde sova eftersom jag ska upp astidigt imorgon och duscha och så innan lägret. Ska vara där borta klockan tolv :o då ska man egentligen inte ens vara vaken, oops.. så det blir 4 dagar utan jämnåriga med tidiga mornar och mycket godis. Kan det bli bättre? Ja, det kan det ju. Haha men det kommer bli asroligt! :) jag känner det på mej.. kan man bli besviken på lögdö? Njae, tveksamt.

pusssssssssssssasdkjaösldkjlöaskjflöasdkjgf !!!!111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0