dagens

Äntligen har jag tagit itu med löshåret! Nu är jag tvättat med silverschampoo och hårinpackning, det är mitt huvud också.
Känns bra att jag äntligen gjorde det, har ju dragit ut på det en vecka eller så..

Jag måste lägga på ett kol för jag ska vara med ellen, jag vet inte vad vi ska göra men hon skulle få främmande sen men jag hinner ju träffa henne ett litet tag iallafall.
Imorgon är det nästan skola! Ska göra upp en schema med saker jag måste göra innan skolan börjar..

Men det tar vi sen!
Jag skippar plattången (som om vi egentligen har nån..) och sminket och drar på mej nå lätt, så hinner jag vara med ellen mer! :)
puss

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej! gillar verkligen designen på din blogg :)

2009-08-22 @ 15:16:10
URL: http://henriknyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0