äsch

Kolla mininageln,

så ser alla mina naglar ut, eftersom att jag är, just det - en nagelbitare!
Men nu funderar jag skarpt på att sluta med det, för nageltrång är inte så skönt.. men det är inte heller snyggt med allför långa naglar, inte akrylnagla eller fransk manikyr heller. Gillar korta, målade och välskötta naglar :) det är superfint de!

Janine kommer inte till mej förens mycket senare :o så här har jag suttit och väntat på henne! Nu är hon på kalas så jaja.. vill hitta på nånting annat än att sitta inne och sen träna idag.. visst jag har badat men hallååå? Med bror min liksom..

jajajjajaja, puss på er

Kommentarer
Postat av: Erik

usch.

2009-08-11 @ 17:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0