åh ge mej cheez ballz, ball head




Fråga mej inte varför jag skulle göra blåhaka på mej själv.. fick väl lust, helt enkelt. En tjusig blå haka redo för skolstart!
Det var faktiskt roligt på lögdö, vi grillade bananer med choklad, chokladen var godast. Sen låg jag, janine och ludde vaken hela natten. Eller ludde var väl inte så vaken.. jag skulle väcka han, kröp ner bredvid han och låg och snarka i hans öra, slickade han på armen, nöp han i näsan osv. Till slut gav han upp och förstod att det inte var någon idé att sova! Hihi :) var väl vaken den natten, och var skitpigg hela morgonen och sprang runt och väckte alla och dansade runt som jag vet inte vad. Sen somnade jag under samlingen, vart pigg efter den och skulle B A D A! Vattnet var skitkallt! Trodde jag skulle dö! :o sprang över till andra sidan ån för jag fick för mej att vattnet var varmare där, eftersom det var grundare där. Jag vet inte hur det var jag.. först försvann hela foten, sen benen, sen puppan, sen magen.. sen gav jag och janine upp! Dom enda tappra badarna. Hehe eller okej "badarna", vi badade väl inte precis. Men ändå :)

Kul var det. Sen for vi hem efter vi hade städat, tråkigt.. då kom daniel så var jag med han, när han drog hem så var jag med tanja :) det var ett tag sen jag var med henne! Vi gjorde väl inget särskilt, gick jättelångt och pratade. Mina fötter och ben värker :o ja sen gick vi till henne. Då var jag så trött så jag for hem, haha. Och nu har jag fikat och sitter här. Tänk er godis nu.. mumsigt! Eller jag vet vad jag vill ha..

JAG VET VAD JAG VILL HA!
Här kommer det..:



SÅKLART! Damn vad gott..

Kommentarer
Postat av: Janine Romby

sötisar <3 jag vill dit igen

2009-08-20 @ 11:49:11
URL: http://janineromby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0