aa kul

Hejsan! Kom hem igår men internet krånglade, trodde jag då.. det är lukas som sätter om sladdarna så han och linus ska kunna spela tillsammans, och då får inte jag nått internet. Det är ju inte så kul!
Eller vadå kom hem igår, jag kom snarare hem i natt, för direkt efter tältningen så for jag till janine och duschade sen drog vi på drakbåtsfestivalen. Gick där med linnéa, johan och josef :) rätt så kul då. Och mamma och pappa sa liksom att det inte var nån enda ungdom där, utan bara medelålders.. haha eller hur liksom.

Det var iallafall skitkul på tältningen! Roligast var nog ringen.. dom har dubbelring så jag och janine åkte tillsammans i en, åh så kul det var :D haha och man flyger som en tok, inte bara bena som stack fram som lyfte utan hela rumpan ba lättade och man hoppade, har fått skavsår på benen efter att ha hoppat upp och ner ofrivilligt i den där! Fast jag har nästan mer ont i magen för jag skrattade så himla mycket.
Vi grillade och massa, spelade vollyboll osv. Jag och janine skulle jogga och simma, så när vi kommit jättelångt så orkade vi inte simma mer, så vi gick upp på stranden. Men där var det bara sten, sten, sten. As stora stenar! Men vi gick iallafall hur långt som helst.. till en gumma frågade om vi var från stranden (hehe ganska självklart för vi gick runt i bikini ju) och vi sa ja, då sa hon åt oss att vända för runt hela ön var det typ 6-7 km.. hehe och vi hade gått 1/4. Vi vände, och när vi var tillbaka hade vi ju sammanlagt tagit oss runt halva ändå :D ganska bra! Skulle simma dagen efter också, men då orkade vi inte så långt..

Har många många bilder men det är så att digitalkameran är lite borta, har inte hittat den än. Vet inte om vi har packat upp eller inte ens? Jaja, hoppas den kommer fram. Och hoppas att den INTE är kvar på ön :o

Ja men idag ska jag bada i smacken med karro :) också ska hon köpa hårfärg innan, hon har blekt håret men hon påstår att det är gult och inte blont? Ja jag vet inte för jag har inte sett än. Hon ska iallafall köpa brunt igen.

pussssss vi hörs :D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0