varför blev det såhär

HALLÅ VÄRLDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 one one one

va gööör ni? Själv sitter jag här! Och kom på att jag ville åka tefat, ni vet dom dära runda grejerna som man åker med i pulkabacken? Hihi, dom är roliga, för man vet aldrig åt vilket håll man hamnar åt. Jag har inte åkt pulka en enda gång på hela vintern, det är ju skandal! Eller just ja, jag har åkt snowracer en gång, men det gills inte, för det är ingen pulka.
Jag åt årets första vanilj mjukglass i våffla med karamell strössel idag, min favorit sen låååångt tillbaka. Älska! Det är strösslet som är godast :) Tänk förra sommaren, då åt jag en sån typ varje dag. Inte undra på att jag blivit så fet sen dess, jag hittade ju choco hopper i samma veva, och dom vart jag också beroende av. Och fantan dessutom! Åhh, socker in my heart.. eller sugar heter det väl? Jag vet inte, jag kan ju fråga engelska-Anna imorgon, har engelska första timmen. Också ska åttorna och niorna på teater! Jag älskar teater, hihi. Undra vilken teater det blir :) jag har inte hört på så noga på mentors samlingen.
Åhhhhh... hahahahahha, på tal om mentor, såklart att min hk lärare går och tjallar på min mentor Roger att jag och Ellen hade skrattat och flamsat (???? nej, inte mer än vanligt!) på hkn. Snälla, det är inte första gången hon går till han! Det är faktiskt andra.. ;) hah. Men det är ju så, jag och Robin leker ju när vi är kockar. Ibland är vi stumma, ibland är vi djur, ibland är vi italienska, ibland är vi handikappade. Det vi känner för helt enkelt! Haha, det går inte så bra för mej på hkn. Jag lyckas aldrig med någonting där, hur mycket jag än försöker. Förra gången var det ändå värst, jag och Robin dödade jästen, så våra bullar jäste inte. Usch fy blä! Det såg ut som smörad deg och var ÄCKLIGT! Smakade skit. Eller njae, första tuggan var sisådär, men sen vart så outhärdligt.


äsch, nu har jag inge mer att skriva, eller jo kanske, men jag orkar inte.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0