vadå lillen!

MMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, vet ni vad jag åt till frukost? Kalaspuffar och glass! As gott, det är så man ska starta dagarna. Sen gick vi till backen! Haha, och såklart så måste jag glömma nåt ju, men just vantarna? Var det nödvändigt eller? Så dom fick jag åka utan! Men det gick bra ända tills Linn börja mucka gräl med snöbollarna.. då vart det lite kallt, men som den kämpe jag är så kämpade jag på. HÄRDA!
Nu har jag precis duschat, och just nu duschar Linn. Vi ska ner på.. stan, centrum, mitten? Haha jag vet inte men det är iallafall som stan hemma fast typ 10 gånger mindre. Vi ska äta pizza! Linn vill att vi ska ta med den hit till balkongen, men jag funderar starkt på att protestera för det var kallt på den. Blir nog film ikväll, som igår.
Nu - lyssna på UggGGgGGGggLaaAAaa!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Snygg blogg =). Hur är det med dig då?

2009-04-13 @ 16:32:09
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0