skitpissbajsanalarsle hålaaaaa

Nu ska jag berätta en skit kul sak.
Såklart säger min mattelärare Pernilla till Anders att jag inte vart på lektionen och inte sagt till, alltså hallå, anledningen till det var att jag hade varit och pratat med Roger och sagt att jag skulle hem. Jag kom ju till lektionen, kanske 10-20 minuter för sent och sa till att jag skulle hem. Men nä då säger hon till Anders att jag skolkade! Kul, så ringer han till mamma. Sen ringer Pia till Ellens mamma och säger att jag och Ellen har vart uppkäftiga och haft dålig attityd idag. HALLÅ JAG INTE ENS PRATAT MED PIA IDAG! Hon frågade Ellen och Linnéa varför inte dom var med på gympan, hon frågade inte mej. Jag har inte pratat med henne idag! Vad har jag gjort Pia då? Okej jag kanske har vart sur nån gång när hon tvingat mej vart med på gympan när inte jag haft gympakläder haha, men sen har jag ju inte gjort något.
Också får jag frånvaro rapporter och en text där det står hur jag typ bettet mej, en gång i veckan. Varför ska dom blanda in mamma och pappa i det? Det gör ju inte att jag skärper mej precis. Och dessutom har jag redan skärpt mej! Sen kommer jag in i dåliga perioder då jag inte mår så bra, av privata skäl, och då orkar jag mindre. Jag orkar inte sitta där och le som nå jävla fjant fån när jag inte är glad eller mår bra egentligen. Då orkar jag inte det. Jag är ingen liten ängel, det vet jag väl. Och jag är inte lärarnas lilla gullegris heller.
Och ja jag är arg hela tiden, jag känner mej alltid arg. Jag blir irriterad över saker som man inte ska bli irriterad över, det är som ett spindel nät av aggresoner i mej och jag vet inte hur man ska trassla ut det heller. Det går inte med att skrika, skära, kasta saker, det går inte. "Det är puberten" blablablabla, men om du när är så, låt mej va sådär då.
Men nu ska jag visst börja gå i en tjejgrupp eller nått på skolan så jag ska få prata. Typ om problem och sånt där. Det var Rogers och Pias förslag. Visst kan jag gå där, men jag vet att jag kommer inte säga nåt. Jag kommer sitta där som den musslan jag är och hoppas att jag var nån annanstanns. Men jag ska väl försöka.. samma sak om jag ska gå till den där skolsystern eller psykolog eller nåt, jag säger inget. Jag tycker inte att dom har nåt med mej att göra, och om dom ska försöka hjälpa mej så tror jag bara att det ska bli värre. Men jag vet ju inte det för jag vågar inte chansa. Jag vågar inte.


men hejdå nu fattar jag knappt varför jag skrev det där det var inte nån mening med det.

Kommentarer
Postat av: ellenor dahlström

du vet att jag finns här för dig, hur du en mår..(jag är inte en sån som dom flästa andra är) jag kanske inte har svar på allt men jag gör mitt bästa. du är inte bara min vän, du är min BÄSTA VÄN! när skolan har skutat på dagarna, och jag ser dig gå hemåt. är det som en nål som stiker in i min kropp och jag börgar sakna dig! när jag kommer hem loggar jag in på msn för att kolla om du är inne, om du inte är det så ringer jag till dig och frågar om vi ska hitta på nåt. JAG älskar dig för den du är! jag hatar när vill va som alla andra! men Linda du är inte den personen som vill vara som andra eller jo iblan kanske, men inget jag stör mig på. ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!<33333

2009-04-22 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0