sveeeenska

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu är jag på svenska plusen, Kenny är här också. Och det går inte bra när man skriver ut papperna, för dom blir suddiga. Jag fixar det på bilden! Det har jag snart. Åhh, vi ska rita av människor på bilden och det är säkert as tråkigt och jag vill inte ens göra det.. men vi ska rita av Johanna, haha, hon ska stå som modell med lakan och linne ;d hahaha.. men det är inte förens nästa fredag tror jag. Nu är Karro här också! Hon har inte bild med mej sen, hon har gympa. Men hon ska inte vara med för hon har mens............................... STACKARS GUMMAN DU VET ATT JAG FINNS HÄR FÖR DEJ I DOM HÄR SVÅRA STUNDERNA! Hon har bad. Det hade jag i onsdags, men tyvärr så var inte jag med. Jag ska vara med nästa onsdag istället! Då är det livräddning förstår du. Det är nog bara tjejerna, för alla killarna var med sist. Pax rädda Ellen om hon ska vara med! Ooops, nu kommer Susanne.
Det var inte okej för mej att sitta på bloggen
hejdå!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Hahahah jaa praktiskt! :D

2009-04-24 @ 16:34:18
URL: http://madeleineebjorklund.blogg.se/
Postat av: ellenor dahlström

hihii, otur linda! :D

2009-04-25 @ 11:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0