lördag

Nu är jag trött som tusan! Har varit på paradisbadet hela dan, alltså det är så himla roligt där. Det är så himla roligt! Tänk att det kan vara så roligt. Och tänk att man kan bli så trött. Sötnos bror Ludvig var helt galen i ringarna, ni vet rutchbanan som man åker i en ring i. Men han är ju så tanig så han fryser väldigt lätt, och när man åker ringarna kommer man ju inte i vatten så han var alldeles blå om läpparna för han frös, lillstackarn. Min personliga favorit är puckelpisten :) Det har det alltid varit, så det kommer nog alltid att vara det. Ni vet, det blir liksom en tradition eller vad man ska säga ;d och jag kommer inte så lätt ifrån sånt. Efter badet så for vi till Burger King, shit va gott det var där. Fast jag åt så mycket så det blev fullt i magen och jag fick gå och tömma den, heheh. Sen var det bara att fara raka vägen hem till vävland, Janines familj också. Oj, jag har inte skrivit att dom var med va? Men det var dom. Här såg vi på Robinson, åt glass och åt godis. Fast jag låg på en madrass på golvet och typ.. sov, medans alla andra satt i soffan och va sociala. Så kan det gå! Också låg jag och tröck in nageln i skinnet på armen as hårt, så nu ser det typ ut som ett bränn märke :o hur gick det till?! Det är väldigt mystiskt.

nej nu tappade jag lusten till att skriva.
så kan det gå.
hejdå.


Kommentarer
Postat av: corneee

svar; tackar :D

2009-04-05 @ 12:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0